perjantai 10. helmikuuta 2017

Viikonloppu Lakelandissa

Heippa taas! Täällä vietetään viimeistä iltaa Floridassa ennen kuin huomenna perjantaina suunnataan kotia kohti ja ollaan lauantaiaamupäivällä Suomen aikaa perillä. Loma on ollut aivan ihana!! Viime viikonloppu vietettiin Lakelandissa serkkuni perheen kanssa ja meillä oli tosi hauskaa!

Koko porukka lauantaina Dowtown Disneyssä <3

Ajeltiin perjantaina iltapäivällä kolmen tunnin matka Lakelandiin yhden pysähdyksen taktiikalla ja mä viihdytin itseäni matkan varrella muun muassa pongailemalla alligaattoreita tien varressa! :D Kun saavuttiin perjantai-iltana perille, päästiin samantien syömään ihania grilliherkkuja ja istuttiin iltaa mun serkun Kellyn ja hänen miehensä Mattin kanssa, kun oltiin saatu lapset nukkumaan. Oli hauskaa, että pystyttiin samantien jatkamaan siitä, mihin vuosi sitten jäätiin. Enkkukin alkoi sujua hyvin lähes samantien, vaikka tuntuikin, että kieli oli aluksi ihan solmussa! En ole juuri puhunut englantia viime aikoina, vaikka lähes päivittäin sitä kirjoitankin. No puhuminenkin sujuu taas ja parin päivän kielikoulu natiivien keskellä teki hyvää!

Disney Springs

Serkkuni tyttö Emma
Lauantaiaamuna syötiin ihana aamiainen, jonka jälkeen suunnattiin Lakelandin keskustaan Farmer´s Marketille, leikkipuistoon ja lounaalle. Iltapäiväksi ajettiin Downtown Disneyyn (nyk. Disneys Springs), joka on nimensä mukaisesti ikään kuin Disneyn teemapuistojen "keskusta", josta löytyy paljon kauppoja, ravintoloita ja viihdettä. Siellä on hauskaa kävellä ja nautiskella tunnelmasta! Joku päivä kyllä mennään teemapuistoihinkin, mutta odotetaan vielä muutama vuosi! :) Isla oli aivan innoissaan, kun välillä pääsi kävelemään pois rattaista ja nautti todella paljon pikkuserkkujensa Emman ja Jaxin seurasta. Oli hauskaa seurata, kuinka hän kiinnostuneena seurasi kaikkea mitä isommat lapset tekivät! Käytiin myös syömässä ennen kuin ajettiin illalla kotiin ihan väsyneinä koko porukka. Downtown Disney ja teemapuistot sijaitsevat Orlandossa, jonne on Lakelandista noin 50 minuutin ajomatka, mutta täällä tuollaiset ajomatkat eivät tunnu miltään. Usein ajetaan "pitkiä" matkoja, kun mennään jonnekin. Meidän  ohjelmantäyteisen lauantaipäivän kruunasi vielä Ben&Jerry´s, jota pojat (Henri ja Matt) lähtivät vielä hakemaan kaupasta, kun tultiin kotiin. Oi voi, mitä herkuttelua täällä lomalla onkaan ollut..päivittäin! Oops. Loman jälkeen taitaa olla pieni restart paikallaan..

Tytöt lounaalla <3

Sunnuntain aamiainen

Sunnuntaiaamu alkoi taas herkkuaamiaisella (english muffineita munakokkelilla) ja rauhallisella hengailulla (tai no, ei se kovin rauhallista ehkä ollut monen mittapuulla, kun kolme lasta ja useampi aikuinen temmeltää! :D). Aamiaisen jälkeen suunnattiin katsomaan serkkuni perheen uutta taloa, jota he ovat parhaillaan remontoimassa. Ahh, mikä ihana talo ja ihanalla sijainnilla! <3 Toivottavasti joku vuosi päästään heidän uuteen kotiin kyläilemään! Talovierailun jälkeen lähdettiin vielä lounaalle ihanaan  salaattipaikkaan, jonka nimen olen tässä kohtaa täysin unohtanut. En ollut aikaisemmin törmännyt ko. paikkaan, vaikka ilmeisesti ketju olikin!

Lounaan jälkeen sanottiin heipat Kellylle, Mattille, Emmalle ja Jaxille (nyyh) ja lähdettiin kotimatkalle kohti Lantanaa ja West Palm Beachia. Ihana viikonloppu ja olen tosi iloinen, että päästiin viettämään aikaa heidän kanssa! <3 Perille päästyämme sunnuntai-illan kohokohta oli Lady Gaga Superbowl ja super bowl snacksit, joka on iso juttu täällä! Itse tosiaan keskityin katsomaan Lady Gagan esityksen ja syömään Super Bowl herkkuja, hehe! Maanantaiaamuna olinkin valmis aamulenkille, mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa! :)

Onko teillä jotain erityistä, mitä haluaisitte meidän reissusta kuulla? :) Ja mitä teille kuuluu? Tuntuu, että olen ihan pihalla blogilandiasta, vaikka olen koittanut blogeja lueskellakin täältäkin!

Kivaa alkavaa viikonloppua ja pitäkää peukkuja, että meidän kotimatka sujuu yhtä mukavasti kuin tänne tulo!

<3: Karoliina

4 kommenttia:

1. Ehkä vähän hassu kysymys, mutta kysympä kuitenkin, kun oon tätä muutaman kerran miettinyt :D Onko sulla jotkut kestorajaukset silmissä? En oo varmaan ikinä nähny susta kuvaa/videota jossa sulla ei ois noita rajauksia silmissä, niin sillä vaan oon miettinyt, että onkohan ne jotkut kestot :D

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :) Ei ole kestorajauksia. Piirrän ne aina eli kuuluu mun ns. "normimeikkiin"! :)Ei ole tainnut tulla laitettua blogiin juurikaan kuvia ilman meikkiä, niin sen takia ne näyttää lähes aina olevan silmissä! Kivaa viikonloppua sinne!

Poista
  2. Tervetuloa takaisin Suomeen! Toivottavasti matka sujui hyvin.
    Mä niiiin odotan kisaraporttia :) ja muutenkin kiva kattella juoksukuvia ja fiilistellä juoksua auringon alla! Täällä kun on saanut hölkkäillä naama jäässä!
    Tarja

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!! Kiitos! :) Matka sujui tosi hyvin, ei voi olla kuin tyytyväinen! :) Aikaeroon tottuminen on vielä pitkä prosessi, mutta niin se on aina tännepäin tullessa! Aurinkoisia juoksulenkkikuvia löytyy nyt uudesta postauksesta ja alan pian kirjoittelemaan rapsaa Miamin puolikkaastakin! :) Kivaa sunnuntaita! :)