Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululahjat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululahjat. Näytä kaikki tekstit

lauantai 21. marraskuuta 2015

Joululahjaideoita juoksijalle & sporttailijalle

Joulu lähestyy kovaa vauhtia ja sen myötä myös joululahjojen pohtiminen. Viime vuodesta viisastuneena olin kirjoittanut kalenteriin merkinnän jo marraskuun puolivälin kohdalle: "ala miettimään joululahjoja hyvissä ajoin!". Viime vuonna taisi tulla hieman viime hetken lahjapaniikkia, joten koitetaan välttää sitä tänä vuonna, jos vain mahdollista. Lahjojen antaminen on aina mukavaa, ja kaikkein parasta on, jos keksii sellaisen lahjan, jonka tietää varmasti ilahduttavan lahjan saajaa. Tässä tulee muutamia omia vinkkejä ja ideoitani juoksijan tai sporttailijan joululahjaksi!


Lähde

  • Osallistuminen johonkin mieluisaan juoksutapahtumaan! Moniin tapahtumiin voi tilata lahjakortteja tai voit tehdä sellaisen itse ja antaa lahjan saajan valita tapahtuman, johon hän haluaa osallistua. Tapahtumailmoittautuminen on varmasti kiva treeni-innon nostattaja ja treeni-intoa kaipaakin usein juuri joulun jälkeen ja tammikuussa! Juoksutapahtumia voi selailla esimerkiksi juoksijalehden juoksukalenterista tai My Next Runista.  
  • Lahjakortti urheiluhierontaan tai osteopatiaan: Juoksija kaipaa lähes aina kehonhuoltoa, joten hieronta-tai osteopatialahjakortti ei voi mennä pieleen! :) 
  • Lahjakortti jalkahoitoon: Jalat, jotka viettävät paljon aikaa juoksukengissä kaipaavat usein rasvaa, raspausta ja hoitoa, puhumattakaan ihanasta hemmottelusta! 
  • Lahjakortti urheiluvälinekauppaan: Antaa lahjan saajalle mahdollisuuden hankkia juuri sen mitä tarvitsee! Hyvä vaihtoehto, jos tuntuu siltä, ettei millään osaa ostaa jotain tiettyä lahjaa tai ei tiedä, mikä lahjan saajaa eniten ilahduttaisi.
  • Lapsenvahdiksi lupautuminen: Jos lahjan saaja on äiti tai isä, jolla on pieniä lapsia niin hauska idea voisi olla lahjoittaa muutama lapsenvahtikeikka, jonka aikana äiti/isä pääsee juoksemaan vaikka viikon pitkän lenkin tai muuten harrastamaan omaa lajiaan muutamaksi tunniksi! :) 

Lähde

Varusteita treeneihin

Juoksijalle tai sporttailijalle voi aina ostaa treenivaatteita tai varusteita! Niitä ei koskaan ole liikaa! Tai no, riippuu varmasti keneltä kysytään... ;) Tässä ideoita laidasta laitaan:

  • Juoksutakki
  • Juoksutrikoot
  • Heijastinliivi
  • Kompressiosäärystimet
  • Kompressiosukat
  • Juoksusukat
  • Treenitoppi
  • Pitkähihainen juoksupaita
  • Juoksupipo- tai panta
  • Sykemittari
  • Juoksukengät (näiden ostaminen lahjaksi kannattanee vain jos tietää koon ja merkin, jota lahjan saaja on  aikaisemmin käyttänyt)

Kotitreeneihin: 
  • Jumppapallo
  • Käsipainot
  • Kahvakuula 
  • Kuminauha
  • Foam roller


Netin kautta on myös helppo shoppailla ja selailla valikoimia eri kaupoista. Tässä linkkejä nettikauppoihin, joista saa treenivaatteita ja varusteita: 


Ja tässä muutamia linkkejä omiin suosikkeihini, joita olen löytänyt nettikaupoista:




Joko olette alkaneet miettiä ja/tai ostella joululahjoja? Mitä teillä on viikonloppusuunnitelmissa? Täällä on tulossa jonkin verran vieraita katsomaan vauvaa ja sitten varmasti ulkoillaan ja otetaan ihan rennosti! :) Kivaa viikonloppua! 

-Karoliina 


Seuraa blogia Instagramissa / Facebookissa / Bloglovinissa / Blogit.fi:ssä

maanantai 15. joulukuuta 2014

Dear Santa: Joululahjavinkkejä sporttailijalle!

Joulu on taas, joulu on taas… :) En voi uskoa, että viikon päästä maanantaina ollaan jo aatonaatonaatossa! Itselläni on ainakin vielä joululahjat hankkimatta, joten tänään halusin jakaa teille kivoja sporttisia lahjavinkkejä, jos jollain teistä on sama tilanne! Nettikaupoista saa vielä tilattua nyt alkuviikosta, joten kannattaa hoitaa nettishoppailut mahdollisimman pian, jos niitä haluaa tehdä. 

Milan kanssa ollaan vietetty melko rauhallista maanantaita. Pikkuneiti lepäilee viikonlopun hulinoiden jälkeen oikein kunnolla, ja itse olen keskittynyt gradu-ja blogihommiin. Ilta menee maanantaiseen tapaan heppailemassa. 


Sunnuntai-illan meininkiä! :) 

Moi, mä oon Mila! :)

Ja sitten niihin joululahjavinkkeihin! Itse ainakin voisin toivoa näitä kaikkia joulupukilta! ;) 

#juoksukengät -->niitä ei ole koskaan liikaa! ;) 


http://www.asicsamerica.com/Shop/Footwear/Running/Womens/GEL-Nimbus®-16/p/0010223361.4201

#Talvijuoksu: takkia, käsineitä ja pantaa!


http://www.runforest.fi/kari-traa-myrbla-jacket-9869.html



https://www.intersport.fi/fi/tuote/asics-winter-gloves-w-kasineet-56427884/

http://www.runforest.fi/kari-traa-headband-2pk.html

#Ulkoilu: Sateenkestävä takki:

http://www.stadium.fi/urheilu/retkeily-ja-matkailu/vaatteet/129064/everest-w-cl-alr-jkt-s12?SelectedProductUUID=o33CROinngMAAAFGtUpcavRY#.VI6wHBaIkhA

#Jumppa: ihanat trikoot ja toppi:

http://www.sportamore.fi/tuote/71988-nike-pro-hyperwarm-mezzo-wb-f-rosa

http://www.hm.com/fi/product/21981?article=21981-I#article=21981-I

#Lihashuolto: foam roller:

http://www.sporttiliike.fi/verkkokauppa/#!/Rumble-Roller-77-5cm-x-15cm/p/43556185/category=11138694

#Kotitreeni: kahvakuula ja käsipainoja:


https://www.intersport.fi/fi/tuote/energetics-kahvakuula-10-kg-kahvakuula-56415799/?nosto=searchpage-nosto-1
https://www.intersport.fi/fi/tuote/energetics-kasipainot-5-0-kg-pvc-paino-56338191/

#juoksutapahtuma ilmoittautuminen 


Aika ihania lahjaideoita löytyi pikakatsauksella! Onko sinulla sporttisia joululahjatoiveita? :) Kivaa maanantaita!

-Karoliina 



torstai 5. joulukuuta 2013

"All I want for Christmas" Ideoita sporttailijan joululahjaksi!

Jos lähipiirissäsi on innokkaita sporttailijoita tai kaipaat itsellesi ideoita "joulupukin listalle" niin tsekkaa Candy On the Run Pinterestissä! Sinne olen koonnut Sporttailijan joulutoivelistan, josta löytyy  ihania juoksuvaatteita, kenkiä, jumppatarvikkeita sekä rennompia sporttivaatteita. Saisipa joulupukilta toivoa näitä kaikkia! ;) Vink vink vaan omille joulupukeilleni! ;)

Olen koonnut pinterest-tauluuni paljon tuotteita, joita voi tilata netin kautta tai niitä löytyy kaupoista Suomesta. Lisäksi mukana on myös sellaisia, joita ei valitettavasti tänne kauas pohjolaan pysty tilaamaan suoraan, mutta ne voi laittaa  vaikkapa ostoslistalle, jos on jossain vaiheessa suuntaamassa Jenkkeihin, kuten minä helmikuussa! :)

Muun muassa näiltä sivustoilta löytyy kivoja sporttisia vaatteita, kenkiä ja vaikka mitä muuta! Tilaus Suomeen onnistuu myös tai ovat suomalaisia sivustoja:

http://www.eu.lululemon.com/  -->Todella kattava ja laaja valikoima sporttivaatteita!

www.zalando.fi --> Zalandolla on todella suuri valikoima eri brändien urheiluvaatteita ja kenkiä! Sieltä löytyy mm. ASICS, Nike Performance ja Adidas!

H&M Sport --> Olen viimeisen vuoden aikana ostanut useita Hennesin sporttivaatteita! Niiden taso on mielestäni noussut todella paljon, ja saatavilla on toppeja, juoksutrikoita, takkeja jne. monipuolinen valikoima. Hinnat ovat huomattavasti edullisempia kuin isoilla brändeillä. Todennäköisesti laatu ei ole ihan niin kestävää, mutta kaikki ostamani tuotteet ovat kyllä pysyneet hyvinä :)

ja tietysti tutut www.stadium.fi ja www.intersport.fi Näiden kahden kohdalla nopealla vilkaisulla näyttäisi siltä, että nettikauppojen valikoima ei ole yhtä laaja, kuin kaupoissa itsessään, joten jouluruuhkiin kannattaa ehkä kuitenkin suunnata nettishoppailun sijaan! :)


Tässä muutamia poimintoja omista suosikeistani, jotka kaikki löytyvät Pinterestistä

Asics Huppari (Saatavuus: Asicsamerica.com)


Nämä taidan ostaa itselleni "jouluhjaksi" Jenkeistä helmikuussa, ASICS Gel Nimbus 15, (Saatavuus Asicsamerica.com)

H&M Sport juoksutakki (Saatavuus: hm.com/fi)
ASICS juoksuhanskat (Saatavuus: Intersport)
Lisää ihania juttuja löytyy tosiaan Pinterestistä, käykääpä kurkkaamassa :) Lisäilen sinne aina kun löydän lisää kivoja juttuja netin ihmeellisestä maailmasta!

Tänään on ollut aikaa tällaisiin höpsötyksiin, koska tulin sitten kuitenkin kipeäksi. Kurkku on karheana ja olo ei niin 100%, mutta vitskuja naamaan ja lepoa niin eiköhän se tästä :) En olekaan ollut kipeänä koko syksynä, ja menin sitten ihmettelemään asiaa ääneen toissapäivänä ja palkinnoksi heräsin eilen kipeän kurkun kanssa.... #fail.

Joka tapauksessa mukavaa itsenäisyyspäivää ja ihanaa viikonloppua!

-Karoliina